[HD] Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing

★★★★☆

Je to i můj život má skóre 8,9 z 10, na základě 0516 recenzí



Anna (Abigail Breslin) se narodila za jediným účelem - aby byla vhodnou dárkyní orgánů pro svou starší sestru Kate, trpící již od dvou let leukémií. Nyní je Anně třináct a poté, co během let podstoupila řadu lékařských procedur a darovala sestře krev a kostní dřeň, ji čeká další oběť. Kate selhaly ledviny a od Anny se očekává, že ji jednu poskytne. Ta to však tentokrát odmítá a rozpoutává soudní proces, ve kterém se soudí se svými rodiči o právo na své vlastní tělo.

Více informací




[HD] Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Zahara Rianna
Střih : Theertha Karima
Kamera : Cosmos Maruf
Kostýmy : Nidah Bhavna
Hlavní role : Sawera Imojen
Produkce : Soraya Kirra

Původní název : Je to i můj život
Délka : 148 minut
Země : Thajsko
Žánry : film noir - Drama
Jazyk : malajština (ms)
Scénář : Amjed Hemani
Režie : Lanie Kaylen

Výroba a distribuce
Distribuce : Zuiyo
Produkční společnosti : Tile Films
Výnos : 45 243 669 USD
Informace o vydání : 22. květnu 1947
Rozpočet : 31 155 165 USD

Související příspěvky

Je to i můj život My Sisters Keeper 2009 Č ~ Je to i můj život je silné citové vydíraní jenže tady to tvůrcům nemůže mít nikdo za zlé toto téma snad ani jinak natočit nejde Malé drama jedné rodiny kterou postihla nemoc dítěte vždy zákonitě útočí na ty nejhlubší city diváků

Je to i můj život film – Wikipedie ~ Je to i můj život je americký dramatický film režiséra Nicka Cassavatese z roku 2009 natočený podle stejnojmenné knihy spisovatelky Jodi Picoult V hlavních rolích se objevili Cameron Diaz Abigail Breslin Sofia Vassilieva a Alec Baldwin

Je to i můj život Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Je to i můj život 83 Hodnocení Č Počet zhlédnutí 148518 Popis Co drží rodinu pohromadě Nick Cassavetes režisér Zápisníku jedné lásky a Johna Q v tomto filmu o milující rodině zkoušené – a semknuté nemocí dítěte znovu dokazuje s jakou jistotou umí zacházet s příběhy o hloubce

Vojenská zdravotní pojišťovna příspěvky na POHYB ~ Čerpejte příspěvky na pohyb od Vojenské zdravotní pojišťovny Příspěvky na plavání sportovní prohlídky cvičení regeneraci kloubní výživu pro seniory

Je to i můj život Jodi Picoult ~ Je to i můj život jsem nejprve viděla na filmovém plátně aniž bych tušila že má tento film knižní předlohu jehož autorkou je uznávaná a úspěšná spisovatelka Jodi Picoultová Film mě neskutečně nadchnul a neváhala jsem a pustila jsem se do knížky která snad byla ještě lepší než film

Je to i můj život 2009 Online CZ Dabing Český Film ~ Je to i můj život má skóre 66 z 10 na základě 8214 recenzí Anna Abigail Breslin se narodila za jediným účelem aby byla vhodnou dárkyní orgánů pro svou starší sestru Kate trpící již od dvou let leukémií

Je to i můj život Jodi Picoult Detail knihy Č ~ O čem je kniha Je to i můj život Anna není nemocná ale jako by byla Ve třinácti letech má za sebou nespočet chirurgických zákroků nemocničních pobytů transfuzí a injekcí jen proto aby její starší sestra Kate mohla žít

Můj život je plný zvratů a překvapení Někdy dělám rozhodnutí z hodiny na hodinu a tak to dopadá Je ~ Můj život je plný zvratů a překvapení Někdy dělám rozhodnutí z hodiny na hodinu a tak to dopadá že můj už sám o sobě luxusní kufr značky Louis Vuitton zdobí luxusní

Je to i můj život Jodi Picoult Databáze knih ~ Tohle je druhá kniha kterou jsem od této autorky přečetla opět mě nezklamala Dané téma které je závazně a já sama si nedokážu představit co bych udělala uchopila s grácií Za mě doporučuji

Je to i můj život Jodi Picoultová Knihy Dobrovský ~ A když to nepůjde jinak domůže se práva na vlastní tělo a život i před soudemV této fascinující povahové studii rámované strhujícím příběhem zkoumá Jodi Picoultová reakce a rozhodnutí lidí v těžké životní situaci a klade mnoho otázek na něž se jen těžko hledají odpovědi


Related Posts:

Disqus Comments